CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 2, 2010

A Tiring Day

Yesterday was a tiring day for me..
Morning i have dance exam,
Afternoon i have QuantitativeStudies test,
After that have to rush go other class to have our english role play..
I have no time to rest..
But i like this stress and busy in my college life..
Because i have no time to think the unhappy thing between me and you C:

This few day keep moody..
Something keep in my heart and i dun know have to tell who..
I hate the feeling..
有时候知道得少也是一件好事。
我并不知道我能撑到几时。
我好想知道你的心里到底在想什么。
每次听见你有活动。
我就会开始担心和害怕。
我不想再去相信你的承诺。
我不想每一次都会失望。
我真的累了吗??
我对我们的感情没有信心了吗?
这一种感觉我已经麻木了。
我想你也是一样吧?
四年的感情来得不容易
我们都是一直彼此迁就
我们的性格有时会很不合
但是我们都尽力的互相忍让
感情越久就会变淡吗?
好想和你回到从前
好想和你再一次的重演甜蜜时的我们
好想好想。。。。。。


有时疯狂是一件很开心的事

Chien&Yeong
I NEED YOUR PROMISE~

No comments:

Post a Comment