CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 13, 2010

回忆过去

09/07/2010:
This day, mum early morning went to kl..
Left me alone at house because dad have to work..
But...9something a sms wake me up..
That is my dear..
He want to come my house to accompany me..
So sad...give my boy make until i wake up..
I am so happy too coz early in the morning can have a sweet morning kiss and a warm hug..
In the 3 hour,i tell my boy the everything about my college life^^
Thanks my boy not leave me alone...C:


时间过得比我想象中还要快
我发现 原来
过去的甜蜜 不能再重演
我们现在只能拥有淡淡的甜蜜
再怎么努力的重演 都不可能像以前那样的甜蜜
过去的已经变成回忆
现在 我们需要再创造新的甜蜜
虽然不能再像以前那样
但。。。那淡淡的甜蜜 乃带有一丝丝的幸福
我们彼此相处了4年
我们看着彼此成长 变成熟
连性格都因为彼此而改变
有时的吵架 偶尔会带来甜蜜
有时的吵架 偶尔会带来冷淡
我们什么都经历过
甜的 苦的 酸的 辣的 咸的
感情久了会太过于了解彼此
因此而感到没有新鲜感
而且 心灵相通得无法想象
但是。。我们的感情温度还是一样稳定
我 不在乎天长地久
就在乎曾经拥有
就算将来我们的弦断了
我们还有美好的回忆.......



另外,我最近都变得严肃了
考试越来越接近了
很自然的,我开始专心了
就只希望能考好来
在学院也认识到不同性格的同学
第一个她很爱抱我
第二个她很爱大大力的捏我
第三个她和我最有默契
第四个她常常给我吃糖果
第五个她喜欢和我玩无聊的东西
其中几个她看不起我,以为我爱玩,不爱读书
其他的他与她没有特别~



-My Physical Changed Not Mean My Heart Change Also-


Chien&Yeong
MissTheTimeWhenTogetherWithYou

No comments:

Post a Comment